In many ways!

środa, 28 czerwca 2017
data:post.title

Wakacje! W poniedziałek " zdaliśmy", tzn. moja córka ;) ostatni egzamin i dzisiaj zabieram ją na zasłużony odpoczynek, czyli krótki przedwakacyjny wypad, który będzie ewidentnym chill-out - owaniem ;D Po pracowitym roku i przed długimi wakacjami trzeba nabrać sił! ;) Dołącza do nas druga córka, także mamy babski wypad! Nic tylko plaża, spanko, książka i drinki!  Taki plan :)
Stylizacja: ale jeszcze przed wyjazdem moja propozycja wakacyjnej kiecki ;) Jest nią plisowana sukienka z przymocowanym szalem, który na pewno nam się nie zgubi ( już jeden super szalik zgubiłam i nie mogę go przeboleć ;( ) i którego można układać, motać na wiele sposobów. Zaprezentuję kilka z nich, ale to nie wszystkie. Nie chcę "zarzucać" Was zdjęciami, chociaż i tak nie mogłam się powstrzymać, ale też zostawię coś dla Waszej kreatywności ;) 
Sukienka ma wiele "wakacyjnych" atutów: nie gniecie się, jest lekka, bardzo kobiecy, zwiewny fason i idealnie wpisuje się w klimat romantycznej kolacji przy świecach :)
Ale oczywiście nie tylko sprawdzi się podczas wakacyjnych wojaży, również na co dzień i do pacy będzie idealna a nawet "załatwi" nam niejedną imprezę! Wystarczy zmienić buty i już jesteś gotowa!:) Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie pokazać jej trochę zawadiacko  ... więc jest i "po mojemu"! :)




   Zdjęcia: Olimpia Rakowska



sukienka - Hexeline,
sandału - Simple,
szpilki - Zara,
torebka - Gino Rossi.




Prześlij komentarz